понедељак, 25. јул 2016.

Moj prvi...

Zdravo svima!
Kao što vidite ovo je moj prvi post (logično?) ,uglavnom za prvi post sam odlučila da bude My First Time Tag ili Moj prvi Tag,kako hoćete...
Nadam se da ćemo se malo bolje upoznati,pa hajde da počnemo!😀
1.Moja prva reč?
Pa ovako...Mama mi kaže da mi je prva reč bila mama,a tata mi kaže da mi je prva reč bila tata 😐...Tako da hajde da kažemo da mi je prva reč bila ili mama ili tata.

2.Moja prva plišana igračka?
Ehhh sad...Što se tiče plišanih igračaka imala sam ih PREVIŠE!!!
Ali stvarno previše,ali čini mi se da je moja prva plišana igračka bio jedan čupavi meda...
3.Moj prvi prijatelj?
Prve prijatelje sam stekla u vrtiću.Ali moj prvi pravi prijatelj je bila moja drugarica Dunja.Ona i ja smo bile stvarno nerazdvojne,međutim sve se "rastavilo" kada smo krenule u školu.Ona je otišla u jednu,a ja u drugu...
Ali povremeno se vidimo,čujemo...
4.Moja prva simpatija?
U vrtiću sam takođe stekla prve "simpatije".Zaista se ne sećam imena tog dečaka,ali mislim da se zvao Vuk,ne držite me za reč ali kažem čini mi se da se tako zvao...
Mislim svi kada smo bili mali smo se zaljubljivali u prvog čoveka kog vidimo na ulici (bukvalno)...
5.Moj prvi celebrity crush?
Moj prvi celebrity crush je bio Ostin iz dečije serije "Austin & Ally".Da znam ali ja sam se "zaljubila" u njega kada sam bila mala,mislim imala sam 8-9 godina kada sam ih prvi put pogledala..

6.Moj prvi posao?
Moj prvi posao je bilo prodavanje mafina.Kada je naša škola organizovala kermes,naše odeljenje se skupilo i prodavale šta je htelo,i kao što rekoh ja sam prodavala mafine.Tako da je to bio moj prvi "posao" 😉
7.Moj prvi koncert?
Okej po meni je ovo pitanje glupo.
Ali čini mi se da je moj prvi koncert bio koncert grupe "Neverne Bebe",išla sam sa mamom i našom komšinicom.Jedino čega se sećam jeste da sam zaspala posle 40 minuta od početka...
8.Moj prvi post na blogu?
E sada za one koji ne znaju ja sam imala čini mi 9-10 postova na ovom blogu,ali nakon nekoliko dana se meni nisu sviđali ti postovi pa sam ih izbrisala...
A inače mi se prvi post zvao "Welcome to my blog" 😉
9.Prvi film koji sam gledala?
Prvi film koji sam pogledala bila je Pepeljuga.Sećam se da je cela naša grupa u vrtiću to gledala.Vaspitačice su nam pustile Pepeljugu i mi smo,jel kao grupa to zajedno odgledali...


10.Prvi blog u koji sam se učlanila?
Prvi blog u koji sam se učlanila je bio blog od moje najbolje drugarice.Link njenog bloga možete pogledati OVDE.
I eto to bi bilo to za ovaj post,ako vam se svideo komentarišite i učlanite se u moj blog.Nadam se da smo se malo bolje upoznali.idem da vam napišem post o mestu gde sam,tako da vidimo se do sledećeg puta,ćaooo!

4 коментара: