уторак, 26. јул 2016.

Thassos,Greece 2016


Zdravo svima!
Kao što sam rekla u prošlom postu danas ću vam pokazati ostrvo Tasos,tačnije ostrvo na kojem se trenutno nalazim.Pre 2 dana moja porodica i ja smo išli u obilazak celog ostrva.Fotkala sam dosta slika,pa uživajte u slikama.
P.s.Detaljniji opis imaćete zajedno sa slikama
---------------------------------------------------------------------
Naš dan smo započeli obilaskom malog grada u kojem smo smešteni,grad koji se zove Potos.U njemu sam vam slikala samo ovu prodavnicu u kojoj se prodaju razni proizvodi od maslina.Da Tasos je pun maslina,u narednim slikama ćete to i primetiti
I da,ja ne bih bila ja da nešto ne zaboravim,a to je da jedan od (ne znam da li je grčki) proizvoda koji se prodaje u radnji pored jeste kiriki karamelizovan sa medom i susamom,to je nešto PRELEPOOO!
Zatim smo se upitili na drugu stranu ostrva,na putu do tamo smo sreli...
STADO KOZA!
Inače Tasos je pun koza i maslina..
Sa druge strane puta se vidi prelepo tirkizno more
Skoro svaki prilaz kuće izgleda ovako:
Inače put (asfalt) je zaista kvalitetan
Svi voze motore skutere...
I da evo slika sa maslinjacima koje sam pominjala
Napolju je bilo 30+ stepeni,logično TREBAMO PITI VODU!!!
Obavezno pijte vodu!!
Na putu do druge strane ostrva smo prolazili kroz selo koje se mislim zove Panagia.U njemu ima odlično jagnje (ko,šta,radi Mia samo razmišlja o hrani...)
Evo dve-tri slike iz Panagie:




Dakle prolazili smo kroz ovo selo,nedaleko odatle ima jedna plaža na koju smo išli.Zove se La Schala.Ono što me je stvarno oduševilo na ovoj plaži jeste to što ima bazen,nisam stigla da vam slikam.Kao što rekoh,ima bazen,odbojkaški teren,mol koji je napravljen da ljudi mogu da skaču...
U narednim slikama ćete videti sve slike sa ove fenomenalne plaže
P.s.Plaža je bila puna,možda se to ne vidi na slici,ali je bila PREPUNA!!!

A ovako izgleda ulaz na plažu i kako izgleda sama plaža..



 A ovako izgleda samo more,imate da iznajmite skuer,pedalinu i imate one gume koje vas vuče brod,na to smo moj brat i ja išli

Pokušaću da nađem neku sliku gde nam se ne vide lica,jer ipak želim da zadržim aninomnost nad sobom i svojim bratom
Inače ja sam pala na ovoj gumi...
No,nećemo o tome,Kada smo se vratili sa gume,došlo je vreme ručka,otišli smo u grad gde pristižu trajekti.Trajekt je brod kojim se stiže do ostrva.Pošto sutra idemo slikaću vam da vidite kako to izgleda.
Sada ću vam ubaciti 4-5 slika sa plaže koje sam slikala i potrudila se da nađem odgovarajuće mesto,svetlo...



Kao što sam rekla,došlo je vreme ručka,otišli smo u grad koji se zove Limenas (mama mi je rekla) Otišli smo u restoran koji se zove..

U ovom restoranu ima cveće koje sam videla prvi put u životu...
Moj brat i ja smo jel suvlaki,to je jedan od grčkih specijaliteta
A restoran je jako otmen i egzotičan,nemaju lustere već kanape sa sijalicama koje vise
I ovako izgleda Limenas u 4 popodne...
Nema žive duše

Tasos je inače pun vidikovca gde se može slikati zalazak sunca...
I svaki uglavnom ima ovu malu crkvicu
I eto to bi bilo to za ovaj post ako vam se svideo obavezno komentarišite i učlanite se u moj blog.Vidimo se,ćaooooo!



6 коментара:

  1. I moja porodica ( kad idemo u Grcku ) kupuje tu vodu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. јул 2016. 03:23

    odlican post :) poseti moj blog i zapratime puno bi mi značilo tek sam počela
    http://tipsandtricks12345.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Prošle godine sam išla na Tasos i mogu reći da je stvarno prelepo. ☺❤ Inače prvi put sam na blogu i sjajno pišeš, jedva naredne postove. ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tasos je prelep,ali u sećanju mi ostaju koze koje pretrčavaju put haha ☺️
      Hvala ti svakako,jako mi se sviđa tvoj blog,ako želiš prijavi se na moj,ja sam se na tvoj <33333333333

      Избриши