уторак, 9. август 2016.

Candy Tag

Hellouuu!
Kako ste danas?Dugo nisam radila ni jedan tag.Tag koji danas radim se zove Candy Tag,njega sam videla na blogu Katarina's Diary.Pošto ja obožavam slatkiše odlučila sam da ga uradim :)
Let's go!
1.Američke palačinke ili obične?
-Pa moja mama je otkrila neki divan recept za američke palačinke,tako da ću ovog puta izabrati njih :)

2.Sladak ili običan kornet?
-Pa ne jedem sladolede u kornetu,ali kada ih jedem onda bi to bio običan :)

3.Vanila ili čokolada?
-Kakvo pitanje,čokolada uvek i zauvek!!! :)

4.Oreo ili Ginger - bread?
-Ne znam šta je Ginger - bread,a Oreo volim da jedem tako da biram njega :)
5.Candy Cane ili pepermint?
-Šta je Candy Cane?Inače nisam ljubitelj peperminta,ali u ovom slučaju biram njega :)

6.Topla čokolada ili čaj?
-Oba napitka pijem zimi,kada je hladno.Tako da ne mogu da odlučim :)

7.Jogurt ili cupcake?
-Cupcake naravno! :)

8.Čokolada ili keks?
-Čokoladni keks! ;)
9.Jagode sa šećerom ili sa šlagom?
-Hmmm...Pa kada jedem jagode uglavnom ih jedem sa šećerom.Tako da biram jagode sa šećerom :)

10.Bombone ili candy cone?
-O Bože ne znam šta je candy cone!!!!!!!
Tako da biram bombone (ali samo ako su haribo!) :)

11.Maline ili kupine?
-Ne jedem ni maline ni kupine,ali biram maline jer njih ponekad jedem kada im je sezona :)
------------------------------------------------------------
To je to što se tiče ovog posta!
Nadam se da vam se svideo,ako jeste komentarišite i učlanite se na moj blog :)
Ćaoooooooooooooo!


4 коментара: