понедељак, 1. август 2016.

Celebrity Tag

Ćao svima!
Verovatno ste primetili da juče nije bilo posta,to je zato što sam juče bila kod babe i dede...Tamo nemam internet i ne nosim lap-top,ali sam slikala puno slika tako da ću ih ubacivati u narednim postovima.I da umalo da zaboravim,hvala vam na 1000+ pregleda,hvala vam puno,puno,puno...
Danas će stvarno izaći više postova (obećavam)
Uglavom danas radim Celebrity Tag,moja drugarica Kaća sa bloga Katarina's Dairy me je tagovala...
Well,let's go!
1.Koju poznatu osobu voliš?
-Pa ima ih mnogo...
Možda bi to bila Rihhana,nju jako volim.Pored nje su i Selena Gomez,Ariana Grande,Victoria Justice,Camron Dallas,Dove Cameron...

2.Koju poznatu osobu ne voliš?
-Nisam ljubitelj Justin Biebera,One Direction,Jessie J...

3.Šta misliš o Seleni Gomez?
-Mislim da ima odličnu muziku,lepa je...
Sve u svemu,imam pozitivno mišljenje o njoj.
4.Mrziš li Bethany Mota?
-Ovo pitanje je stvarno glupo...Ne mrzim je,gledam je ponekad.Ne razumem zašto bih je mrzela.

5.Čiji ti se stil oblačenja najviše sviđa?
-Pa možda stil Selene Gomez.Ali volim i kako se oblači Cara Delevingne.

6.Koga sve pratiš od njih?
-Valjda se misli na prvo pitanje.Pratim ih (skoro) sve.Ali najviše Rihhanu...
7.Da li ti je ružan Harry Styles i njegov stil oblačenja?
-Sam One Direction mi nije vezan oko srca,pa samim tim ni Harry.Ne znam kakav je njegov stil,tako da neću da donosim nikakva mišljenja.

8.Da li pratiš domaće jutjubere?
Da pratim.Volim da gledam Janu Dačović,Mariju Žeželj,Va Vanu,Andjelu i Nadju,Zoranu,Leu Stanković,Nađu Stanojević...
I to je tooooo....
Nadam se da vam se svidelo ako jeste obavezno komentarišite i učlanite se u moj blog...
Vidimo se,ćaoooooooooo!!!

Нема коментара:

Постави коментар