понедељак, 1. август 2016.

Kiss,Marry,Kill

Hello!
Kao što vidite radim Kiss,Marry,Kill.U ovom challenge-u imate 3 poznate osobe koje trebate da poljubite,da se udate i da ubijete.Izabrala sam 5 primera pa hajde da počnemo!
1.primer:
Cameron Dallas
Zac Efron
Harry Styles
--------------------------------------
Ovako,poljubila bih Zac Efrona,udala bih se za Camerona,a ubila bih Harry-ja

2.primer:
Justin Bieber
Johnny Deep
Brad Pitt
-------------------------------------
Uhh...Dvoumim se između Brada i Johnnya,ali ajde ovako...
Poljubila bih Johnnya,udala se za Brad Pitta i ubila Justina

3.primer:
Rihhana
Selena Gomez
Beyonce
-----------------------------------
Udala bih se za Rihhanu,poljubila Selenu i ubila Beyonce..

4.primer:
Kendall Jenner
Ariana Grande
Jennifer Lopez (jlo)
-------------------------------------
Udala bih se za Arianu pošto je obožavam,poljubila bih Jennifer Lopez i ubila bih Kendall.

5.primer:
Lucy Hale
Ashley Benson
Janel Parrich
--------------------------------
Udala bih se za Lucy jer mi je najlepša u PLL,poljubila bih Aschley i ubila bih Janel...

I eto to bi bilo to,nadam se da vam se svidelo,i da k'o bi rekao da sam uspela da izbacim 2 posta u jednom danu...
Vidimo se sutra,ćaooo!!

2 коментара:

  1. Ti gledas PLL?!
    Aha znači ipak bi se udala za Camerona...
    Super post :)
    mydiary328.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne negledam nego kada sam tražila osobe za kiss.marry,kill videla sam da spominju nju,a i videla sam je na slikama + moja mama gleda PLL i videla sam je mali milion puta...

      Избриши