уторак, 2. август 2016.

Dan u prirodi

Ćao svima!
I dalje ne znam kako da nazovem ovaj post...
Primetila sam da vam se jako svideo post o Tasosu,tako da evo ga još jedan post sa slikama..
Nadam se da ćete uživati,paaa hajde da počnemooo! :)
Uglavnom kada sam neraspoložena,volim da navučem rolere,uzmem fotoaparat i izađem napolje da slikam
Slikam prirodu oko sebe,to je nešto što me opušta...
Kao što ste verovatno primetili sunce mi se ušunjalo u sliku

Moj kraj je pun zelenila,pogotovo leti...
Okej ovde vidite dva-ipo drveta ali pogledajte pozadi.Ne znam da li znate ali sa moje terase se vidi Dunav...
Imamo tu i park,u kom,verovali ili ne nema "vrata" za ulaz

I tu naravno imamo moj pokušaj tumblr slike... -,-
Znam,znam nije ni t od tumblr,ali nema veze (valjda :/ )
I to je to ljudi (kako mi je čudno kada kažem ljudi..)
Uglavnom,nadam se da ste uživali u ovim sličičicama.
Od sada ću se truditi da ubacujem samo moje slike...   :)
I da možda ovaj naslov ne odgovara samoj temi,ali se meni jako svideo i iskreno da vam kažem nisam imala ideja...
Uh udavila sam vas,vidimo se sutra ćaoooo!!

4 коментара: